Nog maar 18 nachtjes slapen!!

3 januari 2013 - Lopik, Nederland

Wintersporten doen we beide al jaren. Elk jaren vaak zelfs meerdere weken. Taulplitz is een vaste bestemming maar daarnaast worden allerlei gebieden in oostenrijk en frankrijk aangedaan. We bleven echter maar bezig met die ultieme wintersport en daarvoor moesten we niet in de Alpen zijn dachten wij....

Canada of US moest die ultieme bestemming worden. Afgelopen zomer veel gebrainstormt over wat we dan konden doen en met wie. Vele mensen waren geintresseerd in onze plannen maar om verschillende redenen allemaal afgehaakt. De lafaards!! Uiteindelijk geinspireerd door de website www.wepowder.nl en daarop verkrijgbare informatie een mooie trip uitgestippeld in de Rocky Mountains van Canada. Zie hieronder voor de link.

Wat hebben we tot nu toe gedaan?? Ontzettend veel geouwehoert, nagedacht, nog meer stom ouwehoeren, inlichtingen ingewonnen, veel gelachen, slapeloze nachten gehad en uiteindelijk geboekt! We hebben een ticket naar Calgary en daar voor 3 weken een camper gehuurd. Een Camper? Ik hoor je denken: het is toch winter daar? Ja, klopt maar wij hebben begrepen dat het goed te doen is in een camper en gaan het allemaal beleven. The big adventure begint over 18 nachtjes.